Tuesday, 27 December 2016

Trauma

Alhamdulillah aku selamat.
Tadi aku eksiden.
Stereng totally lost control.
Jalan licin langar tembok tepi masa nak exit selekoh mex cheras.
Time tu nak balik ke kolej selayang.

Salah aku jugak.
Bawak tak berhati hati.
Mungkin sebab nak cepat sampai.
Takut pagar tutup.
Aku tak pikir keadaan hujan sejak tengah hari mesti jalan licin.
Masa nak selekoh dan tayar tergelincir.
Aku tak dapat nak kawal.
Nasib takde kenderaan lain.
Kereta aku berpusing langar tembok pastu lawan arah jam.
Alhamdulillah aku selamat.

Walau kereta aku rosak sikit.
Masa nak drive balik ke kolej aku tawakal walau enjin berbunyi bising.
Walau stereng dah tak align dengan tayar.
Aku hanya boleh berdoa supaya dapat sampai.
Time ni baru nak ingat tuhan.
Salah aku jugak.

Alhamdulillah aku selamat.
Alhamdulillah Allah beri masa lagi.

No comments: