Sunday 1 January 2017

Misi tahun baru 2017

Selamattttttttt tahunnnnnnn baruuuuuu 2017
*Pom pom pom bunyi bunga api*

Tahun ni umur aku dah nak masuk 24 tahun.
Muda lagi.

Pro exam pun lagi 190 hari lagi.
Lama lagi.
Shit.
Dah dekat debar dah ni.

Hahah so aku nak list kan azam atau misi aku untuk 2017 ni dan berusaha untuk mencapainyeeeee.

1) Azam pertama mesti lah dapat lulus dengan jayanye pro exam yang start 10 Julai ni. Aminnn.
2) Pastu aku nak power berenang. Paling tak pon bawah sikit dari Michael Phelps.
3) Aku nak belajar bawak motor la setaraf Valentino Rossi.
4) Aku nak pergi buat badan paling tak pun macam Calum Von Moger.
5) Aku taknak kahwin lagi. Orang gila jee risau pasal jodoh crush ni.
6) Aku nak cuba nasib lepas pro nanti masuk tournament dota 2. Mana tahu dapat menang juta juta.
7) Aku nak belajar memasak. Paling tak pun bila Gordon Ramsay cuba makanan aku dia menangis sebab sedap sangat.
8) Mungkin housemanship pun start tahun 2017. So aku nak jadi houseman yang terbilang. Kira kalau consultant tengok pun dia tunduk respek. Kakakah
9)
10)


Yang lain lain tu nanti aku sambung. Hilang idea dah ni.

Kakakah power azam baru aku ni.
Rasa nak menangis.

No comments: