Tuesday 7 February 2012

tujuan

mulai hari ni, aku akan mengurangkan jumlah penggunaan internet dan games.
aku tidak akan sentuh dota sampai habis asasi.
-_-

final nak dekat la wehh..
tapi aku tak ready langsung!
mood pon tak de.


so, aku mengambil langkah untuk deactived facebook dan twitter.
tapi bila pikir balik, aku risau gak sebab banyak maklumat diorang post kat facebook ngan twitter.
pasal lab report la, class la, aktiviti la.
so aku dengan tabah dan cekal, aku tetap akan deactivated facebook.

tapi twitter aku ingat biar je lah.
sebab twitter ni kurang melalaikan sangat.
cehwahh..

haha,

tapi seriously aku rasa sangat malas sangat.
nak duduk kat meja tu pon malas.
apetah lagi nak buka buku.

macam mane nihh???


p/s: minta maaf kpd semua and wish me luck plz :)

2 comments:

M said...

all the best!
fighting! fighting! :D

naqib rahim said...

thanks :D