Sunday, 27 November 2011

stay

seperti biasa.
aku seorang yang consistance.
demn betul ke aku eja consistance ni -,-'
tak pe la guna melayu suda. KONSISTEN

ya, aku seorang yang konsisten.
aku consistance untuk berazam untuk belajar.
aku consistance hanya untuk berazam dan terus berazam.
tapi, pengakhirannya. harapan.
*ayat macam budak sastera tak?*

jadi apa yang patut dilakukan?
*bapak cliche gile ayat*. ahak

hal ini sama seperti team team lauk yang tetiba mendapat orgasm bila team lain dapat menyekat kehebatan man utd. apekes?
*macam takde kene mengena je*

sekarang jam menunjukkan pukul 5.39 pagi. ulang suara: pagi. ayam pun belum bangun lagi. dan kelawar baru nak pergi tidur.
hal ini demikian kerana, erghhhhhh. malas cakap. dan alang-alang tu nak tunggu subuh. for sure kalau tidur nanti termiss.

malas nak tulis panjang.

salam maal hijrah.
disiplin merupakan satu perkara yang amat penting.


p/s: pejadah aku tulis bende ni -,-
p/ss: solusi? delete dota, pes movies. deactivate facebook,bbm.
mungkin !

4 comments:

Normyzatul Akmal said...

good luck prof tok part dota,facebook and so on..hahahah :D

puteri nur aqiliah said...

ok lah kalau konsisten berazam utk terus belajar n belajar. not like me.. kdg2 ad mood. kdg2 x de

Shafiqqah Shafie said...

ngehehe consistent bro.. xD gila lah.sampai pagi tak tidur2 ag :O

naqib rahim said...

Wehh, jgn salah sangke. Yg stay smpi pagi tu sbb main game le. Ahak. Tu la ckp konsisten hanye utk berazam. Tapi studynye idok. Hahaha