Sunday 21 August 2011

sambungan cerita physics yang menyayat hati

sebelum tu sila baca post ini dahulu. klik sini
kalau tak surely tak paham.


pagi bertukar malam,
hari silih berganti,
saat di mana tuanku sentiasa berdoa agar aku dapat ditemui semula,
akhirnya pada 20/8/2011
setelah sebulan aku hilang dari tuanku, aku berjaya kembali pada tuan ku.

_____________________________________________________

sebagai summary dan synopsis cerita ini,
aku amat amat amat berterima kasih kepada sesiapa yang telah memulangkan buku fizik aku ni.
aku jumpa di depan pintu rumah ku.
terima kasih sangat sangat sangat sangat.
akhirnya boleh la aku belajar fizik dengan sempurna.cehwahh.
kalau la aku tahu siapa yang pulangkan buku ni.
pasti aku akan belanja buka puasa kat pendeta.
terima kasih la weh.
lagi satu, sesiapa yang ada terhilang lab coat dan buku nota cover yayasan pelajaran mara dlm isinya hanya sedikit example math serta lukisan gambar-gambar dan permainan tic tac toe.
sila tuntut pada saya, kerana orang yang tolong pulangkan buku aku ni sudah beri sekali labcoat dan buku nota ni.

alhamdulillah :)

2 comments:

Unknown said...

Alhamdulillah:D happy study!^^

naqib rahim said...

terima kasih :)