Wednesday 20 July 2011

kisah 18 JULAI

18 julai 1993

detik dimana kedengaran teriakan seorang bayi di sebuah hospital yang terletak di ibu kota.

tempat yang menjadi saksi kepada kelahiran seorang bayi lelaki yang sangat comel.

bayi lelaki itu diberi nama muhammad naqib :)

teettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt~

haha.

okayy, semalam. eh semalam punya semalam

merupakan ulang tahun hari kelahiran gua..

*tetiba rasa sedih lak*

dah lapanbelastahun dah aku :D

wahhhhhhhhh.dah besar rupanya.

mesti makin hensem kan?



wehh..

sape hacked blog aku ni.

aku tak tulis pun post kat atas tu.

tak yah lah nak heboh. semua orang da tahu kot.

teettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt~

okay,terima kasih banyak-banyak kepada familiku di atas kek, wayang yang tak jadi, alamanda, makan-makan, genting highland.

terima kasih kepada yang wish di facebook =..='


so, impian masa umur dah 18 ni.
dan bukan under-18 lagi :)

-aku nak jadi best student pelajar asasi sains kat puncak alam. boleh kan?


haha.

3 comments:

me said...

hepy belated besday

sila jadik best student. tade org marah pon ^^

Unknown said...

haha..okeh naqib..boleh punya lah .. :D

naqib rahim said...

yeahhh :D