Friday, 4 March 2011

bila result nak keluar ek??

nak tau tak apa yang aku tengah buat sekarang..
hahaha..
sekarang ni tengah stream LIVE: ADC Scythe.SG vs Nirvana.MY..
tapi game tu macam bosan je..
mereka nampak noob walaupon pro..(ayat ape ni -,-)
baik aku yang main..
HAHAHHAHAHA.


okayy,,
kembali kepada tajuk..
macammacam jawapan yang aku dah dapat..
ada yang kata 28/2..(wtf)
ada yang kata 14/3..(boleh terima)
ada yang kata 24/3..(boleh terima)
ada yang kata result takkan keluar -,-..(abaikan statement ini)
..

okayy,,

mesti semua lepasan SPM samada yang BEKERJAya atau yang menganggur(betulke spelling) amat cuakrisautakuthappytertanya bila result nak keluar kan??
HAHAHAHAHA..

seperti orang macam aku yang BEKERJAya dan juga yang tidak bekerja juga pasti akan tertunggutunggu..
haha..
penat la kerja..
lagi best duduk rumah..
dah 3 hari kerja..
lama tu..
HAHAHAHAHHA

BTW kita doakan masingmasing dapat keputusan yang CEMERLANG nanti..



ehh,,da pukul 3:17a.m
nasib baik esok shift petang =)

~9A+ plz

2 comments:

amanina said...

gud luck jugk ntok result spm nyh

naqib said...

thx you:)