Wednesday, 2 May 2012

Result oh result

Amboi lamo bonar aku tak tulis apa apa kat belog ni.
ok sekarang aku nak tulis.
pasal result kot
ok ni slowpoke.haha
ni sebab nanti manalah tau dah tua dah ada anak boleh la tengok balik apa yang aku buat masa muda muda dulu.
ahak

ok cukup mengarut.



see mcm last sem jugak BEL dgn CTU agak teruk :'( *sad sad*
tapi apa apa pon Alhamdulillah :)


so kepada adik adik asasi. ceh wahhh. jangan escape kelas BEL ngan CTU. Kerja kena buat assignment draft semua yea yea yea. HAHA :D

sungguh inspirasi tak?
HAHA

oh yea yang ni untuk CGPA UPU :)




Alhamdulillah.
ada persoalan boleh lah rujuk kepada pusat asasi.
mereka sedia membantu


p/s: Ucapkan Alhamdulillah :)
p/s: Dah pergi study la woi *sambung DOTA*

6 comments:

Normyzatul Akmal said...

waa hebat nya *muka kagum ni*
congratz babak ;D

Shafiqqah Shafie said...

wahhh alhamdulillah.. pandainya dia niiiiii >.< Tahniah Naqib! :)

Iqram Yamin said...

congratz nqb! alhamdulillah kn.
'fren forever.dota together'

naqib rahim said...

Alhamdulillah, Terima Kasih ;D

Durratun Nasihah said...

salam..tahniah..spm dlu stret A ke? (sya bkl asasi scn uitm..huhu)

naqib rahim said...

tak spm terok :'(((((((( haha