Sunday, 31 July 2011

kisah kedai makan wtfbbq

tadi, aku pergi jungle trekking kat broga hill.

pastu masa nak balik tu dah malam la kan.

so, kami pun berhentila kat kedai makan di kajang kot.(aku mana la nak tau tempat)

sampai sampai kat kedai tu.(tak perlu rasanya kasi tau nama kedai)

aku order la nasi goreng pataya dan teh o ais.

ceritanya begini.

dah la buat nasi lambat.*ni aku boleh sabar lagi la*

pastu nasi gile sikit.aduiiiii. dah la tak de daging langsung macam dia balut nasi putih kosong gune telur pastu letak sos.demn

pastu aku pun dengan penuh rasa boleh bersabar lagi pergilah bayar.

masa nak bayar tu.

tet tet tet tet tet.(bunyi pakcik tu tekan dia punya mesin duit)

harga rm6.50

wtfffffff

nasi goreng pataya yg sikit dan takde isi= rm5.00
air teh o ais= rm1.50

wahhh. sangat berbaloi. puiii..

penat aku perli cara baik.
"murah-murah dan sedap-sedap kot makanan kat sini kan weh"aku berkata kepada kawanku semasa nak keluarkan duit.


cisssssssss.jangan harap aku nak datang lagi.
kbye.

3 comments:

Kay Aiden said...

haha..memang bengang kot dgn kdai mcam tuh..masalah btul.macam tu ke nak jadi restoran berjaya..sabarlah ye naqib.

mayday said...

kena tambah lagi perli tu 'murah giler ni nasik je rm5 dah la banyak nasi,banyak ayam daging.kenyang giler makann kat kedai ni.lain kali kita datang lagi jommmm'

naqib rahim said...

haha