Saturday, 18 June 2011

genius

pagi tadi, kawan aku kejut untuk solat subuh.

sedar-sedar, ada buku BIOLOGY yang besar tu kat atas katil aku.

siap ada highlighter dan macam-macam lagi.

rupanya,aku semalam tidur sekali dengan buku.

perghh,memang genius. enstein pun tak buat apa yang aku buat ni.

pastu,aku tengok la buku bio tu.

chapter water.

wtf -,-"
(subtopic 1 bagi chapter 1)

apa yang aku study semalam.

erghh...

p/s:pehal aku cite mende ni.-,-"

2 comments:

Kay Aiden said...

haha blh plak mcm tu kan~

naqib said...

haha..betul kot..:D