Sunday 3 October 2010

pecutan terakhir- 50 hari ke spm

hari ni aku berada di rumah.
cutiiiii
saja balik.hha
cuti 3 hari je.jumaat sampai ahad(esok)


hari ni tadi aku keluar rumah pukul 10.00 pgi and then
pergi ioi mall, pastu pergi bukit jalil
ada open house kat rumah saudara
pastu pergi sogo nak beli sweater hha.
then jalanjalan kat masjid jamek.
lastly pergi jj setiawangsa untuk makan
penat seyy

tapi itu bukan perkara yang aku nak tulis kali ni
tajuk diatas ialah pecutan terakhir


bukan pecutan F1 mahupun Moto GP
tapi pecutan SPM

hari ini 3 OKTOBER 2010
jam 2.54a.m

hanya tinggal kirakira 50 hari lagi untuk SPM tiba
maka dengan itu mulai hari ini
aku tidak akan update any post
(dengan membuat muka serius)

oleh itu update yang akan keluar dari blog ini ialah
selepas 8 December iaitu kertas terakhir CHEMISTRY

oleh itu,aku berharap pembaca sekalian(kalau ada yang baca.hha)
dapat mendoakan aku supaya mendapat 9A+.
amin:))

aku juga berjanji akam terus memecut laju
lebih dari 110km/jam
untuk menghadapi SPM yang akan tiba ini
aku akan lebih berusaha untuk mencapai kejayaan yang terlebih cemerlang
insyaallah

no more playplay,no more sleep more, just SPM:)


AKU MESTI BOLEH!!!


yang benar,
naqib
(bakal pelajar terbaik SPM 2010 Malaysia)

No comments: