Saturday, 1 August 2009

masjid jamek, kl (ISA?)




tadi aku tgk tv3..
di masjid jamek ade rusuhan dan bla bla bla..

dan petang tdi, aku dan mamaku ke masjid jamek..
sungguh bernaseb baek..
kami gi pukul 4.++ petang..
time tu xtau sbelum tu ade berlaku sumtink..
fuh..
tpi mse aku smpi..
mcm xramai..
mmg lenggang la..
(boley la kot)
dan time tu xpakai mask..
terlupe nak bawa..
sebab nak plan gi carefour wangsa maju tpi terserong jauh..
di sana kami masuk ke maiden utk beli brg..
selapas itu ke pasar malam kat situ..
patut la ade helikopter kerap pusing kat situ..
huhu..nasib baik!!!

sbenarnye da tau pasal bende nie..
tpi igt xkan berlaku..
tgk2 berlaku tpi kul 2 ptg la(dgr kt tv)..
patut la aku sakit mate mase kat sne..
igt nak bli bju..
tpi xdpt...
aduh..


(karangan di atas tiada unsur2 politik atau pro n contra ttg ISA)

2 comments:

Nur Zatty Najiah said...

la..semalam yah dah msg ila dah soh pesan kat mama yg beware pasal kemungkinan ada menda menda rusuhan ke perhimpunan ke wat-so-eva-lah..
sib baik tak kena gas pemedih mata macam yah penah kena.

memang nyusahkan umat.

nadhirasyafiqah said...

heshh sbb kan tu terpaksa cancel plan g sogo :(